מדיניות ההחזר והזיכויים שלנו מספקת מידע מפורט על אפשרויות ונהלים להחזרת ההזמנה.
מדיניות החזר וזיכוי:
ניתן לבטל הזמנות רק לפני שיצאו הפריטים ממשרדנו או מאחד ממרכזי ההפצה שלנו. במצב זה יינתן החזר מלא. אם ההזמנה אינה מגיעה בדואר במהלך תקופת ההמתנה, 6 שבועות, אנא צור איתנו קשר. אם לא נוכל לעקוב אחר המשלוח ולדעת היכן הוא, תישלח הזמנה נוספת ללקוח או יסופק לו החזר כספי לבחירתו. שימו לב כי חברת אסכרית בע”מ כפופה לחוק הגנת הצרכן. בהתאם לחוק: בתוספי מזון אין החזרות או החזרים כספיים. החזר כספי יינתן רק אם:הלקוח פותח את המוצר ומגלה שהוא פגום. למידע נוסף אנא צרו קשר עם שירות הלקוחות שלנו. יום א’ -ה’ ,9:00 – 17:00, מספר טלפון: 03-9645010.